“Beste indisk mat i Oslo”
Anmeldelse av Jaipur Indian Restaurant

Jaipur Indian Restaurant
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 28. august 2021

Beste indisk mat i Norge, -og vi har prøvd mange. Svært hyggelig betjening, god service, variert meny og ikke minst:, Herlig mat. Topp beliggenhet midt på Karl Johan. Anbefales!

Dato for besøk: desember 2020
Takk, stenstig

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

God mat, service og indisk med ok priser. Anbefales til alle som er glad i mat og vil ha en ekte indisk opplevelse sentralt i Oslo

1  Takk, kenhX3078WK
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Nydelig indisk mat. Topp service! Har vært innom denne resturanten sikkert 20 ganger avløpet av de siste 15 årene. Aldri har denne resturanten sviktet. Styrker på maten er akkurat perfekt. Jeg som inder liker det sterkt. Og de får det sterkt uten å ødelegge maten.

2  Takk, ollorentzen
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat til god pris i en hyggelig atmosfære takket være trivelige ansatte:) Vi hadde lunsj buffer til overraskende kun 120 kroner. Kommer gjerne tilbake.

Takk, 917gjermundn
Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Nydelig mat servert av serviceinnstilt betjening. vi bestilte ulike retter som falt i smak for kun et par hundre kroner ekstra i forhold til junkfood hos McDonalds, fremstår dette som et kulinarisk kupp. Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: mai 2021
Takk, oyvindkjeka

Reisende som så på Jaipur Indian Restaurant, så også på

Har du vært i Jaipur Indian Restaurant? Del dine erfaringer!