“En god matopplevelse”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 23. september 2021 via mobile enheter

Veldig god mat. Kjøpte 3 retters, men ble så mett etter forretten og hovedretten så måtte droppe desserten.
Anbefaler turen innom.

Takk, Linda B

Anmeldt 19. september 2021

Veldig god mat som ikke er for mild, men heller ikke for spicy. Det er mange forskjellige retter å velge mellom som alle virker helt fantastiske. På menyen er Butter chicken er virkelig å anbefale.

Takk, synn_ve05
Anmeldt 19. september 2021

Sykt god mat og veldig god service. Kjempehyggelig besøk. Jeg og vennene mine koste oss masse.
ANBEFALES! Fikk til og med gratis dessert :)

Takk, andrearrh
Anmeldt 28. august 2021

Beste indisk mat i Norge, -og vi har prøvd mange. Svært hyggelig betjening, god service, variert meny og ikke minst:, Herlig mat. Topp beliggenhet midt på Karl Johan. Anbefales!

Dato for besøk: desember 2020
Takk, stenstig
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

God mat, service og indisk med ok priser. Anbefales til alle som er glad i mat og vil ha en ekte indisk opplevelse sentralt i Oslo

1  Takk, kenhX3078WK

Reisende som så på Jaipur Indian Restaurant, så også på

Har du vært i Jaipur Indian Restaurant? Del dine erfaringer!