“skuffende”

Kjøkken: Indisk, Pakistansk
Middagsalternativer: Reservasjoner, Gatekjøkken
Middagsalternativer: Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 23. september 2020

Bestilte chicken korma og palak paneer. Kormasausen var smakløs og kornete i konsistensen - nesten kvalmende. Ingen av rettene hadde noe kjent ved seg sammenlignet med andre steder man har kjøpt tilsvarende retter. Angret i det hele tatt på besøket. Nanbrødet var nokså greit. Prisen står ikke i stil med den manglende kvaliteten som serveres.

Dato for besøk: september 2020
Takk, bareEva

Anmeldt 27. april 2020 via mobile enheter

Jeg bestilte take away på tlf. Chicken Tikka. Jeg fikk beskjed om at det ville være klart om 25min. Jeg var der 5min før men maten var klar. All maten var pakket inn i ulike bokser - veldig bra!! Maten var veldig god. Jeg kommer helt sikkert til å bestille take away igjen.

Dato for besøk: april 2020
1  Takk, Jenetur
Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Takeaway på en fredag ettermiddag . Litt treg levering men verdt å vente på . Mye mat for pengene . Gode smaker .vil nok bestille her igjen . Maten varm ved levering ,

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, Torbjørn B
Anmeldt 27. februar 2020

Opplevde å få mye for pengene her. God butter chicken, fantastisk mango Lassi. Vi fikk også salat med dressing og en krydret gul ris med mye smak til hovedretten, noe vi ikke har opplevd på andre indiske restauranter. Veldig fornøyd.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 627ceciliev
Anmeldt 26. november 2019

Sist jeg var her må ha vært 35 år siden (mao lenge siden), om jeg ikke husker feil var vel dette en av de første pakistanske restaurantene i Oslo.
Maten var god, omtrent som jeg husket det fra sist. Pakora til forrett og Kylling Tikka Masala, til hovedrett. Maten kom raskt og servicen var god.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, D3186LIthomasf

Reisende som så på Shalimar Tandoori Restaurant, så også på

Har du vært i Shalimar Tandoori Restaurant? Del dine erfaringer!