“Fantastisk matopplevelse!”

Kjøkken: Indisk, Pakistansk
Middagsalternativer: Reservasjoner, Gatekjøkken
Middagsalternativer: Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Vi ble tatt i mot av ett kjempe hyggelig personale. Det føltes som en familie restaurant, med gode vibber, god stemning og godt humør.

Vi ble forklart hvordan buffeten fungerte og ble overveldet over utvalget. Det smakte veldig godt og vi hygget oss og smakte gjennom hele buffeten. Maten smakte rent og man smakte at dette var laget helt fra bunnen av og med god tid, med mye gode råvarer.

Vi kommer gjerne igjen. Tusen takk!

Takk, Vidar K

Anmeldt 14. februar 2021

Bestilte take-away, 50 minutter etter hentetidspunktet fikk vi maten. Kjedelig å stå inne i en overfylt restaurant i nesten en time å vente...

Dato for besøk: februar 2021
Takk, sonjahH964JF
Anmeldt 27. desember 2020 via mobile enheter

Veldig god mat til hele familien. Passe krydret, herlig myk nan, generøse porsjoner. Paneer til vegetarianeren.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, GydaKj
Anmeldt 11. desember 2020

Dette er den værste opplevelsen jeg har hatt med et indisk kjøkken. Det smakte så grusomt at jeg bare måtte kaste maten, i tillegg var den helt kald. Etter denne opplevelsen blir det lenge til jeg spiser indisk igjen. Hva som har skjedd her vet jeg ikke. Men jeg er redd jeg har spist mat som er flere dager gammel. En halvtime etter jeg hadde spist ble jeg så dårlig at jeg nesten kasta opp. Anbefales ikke.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, Anne N
Anmeldt 10. oktober 2020

Bestilte maten rundt 18 tiden og ble levert rett før 20. Maten var kald, selvom det bare var ett par km i avstand.
Maten var helt grei.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Daniravn

Reisende som så på Shalimar Tandoori Restaurant, så også på

Har du vært i Shalimar Tandoori Restaurant? Del dine erfaringer!