“Dårlig service”
Anmeldelse av Hai Sushi

Hai Sushi
Anmeldt 26. august 2021

Utrolig dårlig service. Man må lete lenge etter en så dårlig behandling av kunder som hos hai sushi. Veldig trist...

Takk, 474susannw

Anmeldt 19. september 2020

Har hentet sushi fra denne restauranten mange ganger. Denne lørdagskvelden fikk vi noe av den beste sushi vi har smakt: Bestilte kveite maki og spicy kamskjell sammen med sushi til 2 personer. Råvarene var uvanlig friske; risen smakte herlig; tangen hadde riktig smak, og ingefæren var mer sprø og velsmakende enn vanlig. I det hele tatt ble det en meget velsmakende kveld.

Dato for besøk: september 2020
Takk, helgekrs
Anmeldt 30. juni 2019 via mobile enheter

Store biter, for store synes jeg. Veldig straight forward og mindre spennende. Både risballen og fiskeskivene var store, men av god kvalitet.
Et hverdagssted naår man er sulten.

Dato for besøk: juni 2019
2  Takk, bjorska
Anmeldt 15. mai 2019

God sushi og maki. Bare hente og servere. Lokalene er ikke koselige som spisested. Er nok mer et takeavay sted. Men veldig god mat da! Vårruller og var maten var også god! Mvh
Joanna

Dato for besøk: mars 2019
1  Takk, Stressulf
Anmeldt 3. mai 2019 via mobile enheter

Dette må være en av de beste Sushi plassene jeg har spist på i byen. Både pris, kvalitet og mengden mat er helt upåklagelig. Legge turen innom å prøv selv.

Dato for besøk: mai 2019
2  Takk, Harald_Gra

Reisende som så på Hai Sushi, så også på

Har du vært i Hai Sushi? Del dine erfaringer!