“Meget bra og hyggelig sted”

Der Peppern Gror Rådhusplassen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 4. november 2018

Veldig hyggelig betjening. Maten var meget bra. Rikelige porsjoner. Hyggelig og avslappet atmosfære.

Takk, Nina N

Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Helt ok mat, men ikke helt verdt prisen. Peshwarinan var skuffende. Hyggelig sted og hyggelig og oppmerksom betjening.

Takk, 678mariannev
Anmeldt 28. oktober 2018

Veldig god mat, hyggelige og kunnskapsrike kelnere og et ikke avskrekkende prisnivå er en god oppskrift på suksess. Og med beliggenheten på rådhusplassen i stilige lokaler-og åpent kjøkken- er det vanskelig å gå derfra uten å være fornøyd. (Og stappmett)

Takk, Leif G
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempe god mat og spennende smaker! Personalet er trivelige og legger tilrette alle retter mot allergier. Anbefales på det varmeste

Takk, Birgitte H
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Besøkte restauranten før en konsert. Vi ble tidlig oppmerksom på at restauranten var full. Vi ble likevel møtt av hovmesteren som lovte bord innen 10 minutter. Det tok ikke lengre tid før satt med menyen.

Menyen er oversiktlig og informativ. Jeg valgte likevel å spørre servitøren om en anbefaling. Etter bestilling kom drikke og chips på bordet. Det tok heller ikke for lang tid før maten var der. Maten var nydelig, over forventet. Det var også rikelig med både saus og ris. Vi fikk også mer ris underveis.

Om noe trekker ned er det kanskje at servitørene var litt uoppmerksom. Da vi ønsket mer saus tok det veldig lang tid før vi fikk oppmerksomhet, selv når servitøren var ved nabobordet.

Vi kommer tilbake :)

Takk, CWFarstad

Reisende som så på Der Peppern Gror Rådhusplassen, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror Rådhusplassen? Del dine erfaringer!