“Skuffende”

Der Peppern Gror Rådhusplassen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Vi bestilte tasting meny. Et par av forrettene var veldig gode. Hovedrettene var under pari. Raitaen smakte som tynn naturell yoghurt. Det var kun noen få agurkbiter i. Sammenlignet med andre indiske restauranter i Oslo (Mother of India og Jewel of India), var maten en skuffelse.

Takk, Kirsti H

Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Spiste middag her. God service, hyggelige kelnere og nydelig mat. Syntes rettene hadde det lille ekstra når det gjelder smak. Passe store porsjoner. Hyggelig atmosfære.

Takk, kalfer
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Var på restauranten med gode kollegaer. Vi bestilte tasting meny, og siden jeg kaller meg selv "vanskelig kunde" siden jeg ikke spiser kjøtt eller tåler diverse ting, er jeg vant til å måtte vente, eller minne på servitører flere ganger. Jeg oppfattert personalet som meget imøtekommende og profesjonelle, og an føler seg ivaretatt.
Maten er i tillegg kjempegod, og de er flinke på vin.

Takk, Maya T
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Anbefales! Hyggelig sted med god mat og rolig, behagelig atmosfære! Vi fikk feil nanbrød, men dette ble raskt rettet opp :-) Hyggelig betjening.!

1  Takk, Matmomsa
Anmeldt 10. desember 2018

HIT skal jeg flere ganger. Var heldig og fikk bort en travel fredag selv uten reservasjon (en fordel når man bare er to).
Rikholdig meny med mange fristende retter. Da vi var ubestemt på hva vi egentlig ville ha, fikk vi heldigvis tips fra servitør om å bestille flere retter fra "street food" menyen og dele.
Vi valgte oss 4 små retter og disse kom de med fortløpende etter som vi spiste opp forrige. Hadde også bestilt diverse tilbehør til etter tips fra servitøren. Alt smakte helt fortreffelig og det var en minnerik opplevelse. Neste gang jeg er i Oslo og skal ha Indisk mat er dette restauranten jeg velger på nytt.

1  Takk, Trond V

Reisende som så på Der Peppern Gror Rådhusplassen, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror Rådhusplassen? Del dine erfaringer!