“Annerledes indisk!”
Anmeldelse av Der Peppern Gror

Der Peppern Gror
Anmeldt 4. september 2019

Har vært her flere ganger og anbefaler spesielt Street food menyen. Da får man noe mer og annet enn det den gjengse indiske restuartant i Oslo kan by på. Delikate, interessante små munnfuller! her er det kvalitet mer enn kvantitet. Men alt vi har spist er godt! Liker også interiøret, som ikke er av det folkloristiske slaget, bare hyggelig og fint. Supersental beliggenhet, hyggelig serveringspersonale.

1  Takk, 98Kristin

Anmeldt 26. august 2019

Alt perfekt , atmosfære , lyse fine lokaler , topp service , smilende og morsomme servitører , knallgod mat og godt vin utvalg . Jentegjengen fra Bergen kommer igjen ved neste Oslo besøk .

Takk, hildegjestelandh
Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Der Peppern Gror er, etter min mening, den beste Indiske i Oslo. De serverer alt fra Streetfood til mer tradisjonell mat. Deres Dhai Puri er så gode at det er sjokkerende. Smaksbomben uten sidestykke, hovedrettene er nydelige og service alltid på topp!

Takk, KSennerud
Anmeldt 21. august 2019

....så er Der Pepperen Gror et alternativ som anbefales på det sterkeste.
Hyggelig og smilende betjening, god service og ikke minst god indisk mat.
God og variert meny.
Kommer garantert tilbake !! :-)

Takk, Are V
Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

Vi var 4 stk. Veldig godt fornøyd god mat og vedig hyggelig betjening.Overraskelse til bursdag barnet.
Vi kommer tilbake.

Takk, 842sveinb

Reisende som så på Der Peppern Gror, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror? Del dine erfaringer!