“Veldig god indisk mat som”

Der Peppern Gror Rådhusplassen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god indisk mat som serveres i hyggelig atmosfære av oppmerksomme servitører. Anbefaler stedet!

1  Takk, VacationOslo

Anmeldt 16. juli 2020

Kjæresten min og jeg hadde et fortreffelig måltid. Maten er knallgod, servicen er kjempebra og stemningen i lokalet er super. Mellom oss prøvde vi mat fra både street food, grill og restaurant curries delen av menyen, og alt smakte frotreffelig! Vi prøvde også et par av drinkene som også kan anbefales sterkt.

2  Takk, adrianb36
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi måtte vente litt på å få bord da vi ikke hadde reservert men ikke mer enn ca 5 minutter. Vi fikk veldig bra service og servitøren ga oss anbefalinger til mat og vin som passet til. Vi prøvde oss også på en drink før maten, som smakte veldig godt. Fikk maten raskt selv om restauranten var så godt som full. Alt smakte veldig godt (vi spiste chicken tikka masala). Likte også veldig godt atmosfæren og interiøret, ikke som andre typiske indisk-restauranter. Pluss for at servitøren ga meg litt historie om restauranten og familien som startet opp, utrolig koselig. Anbefales virkelig!

1  Takk, 102martines
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Meget fornøyd med alt på restauranten! Maten var nydelig, og personalet var utrolig imøtekommende. Kommer absolutt til å spise der igjen neste gang jeg besøker Oslo by.

1  Takk, JAleksander
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en flott opplevelse der 7/7/20, prøvde tastingmenyen og alt var fantastisk, servitøren var ekstremt hyggelig og fortalte oss historier og hva alt var. Kommer tilbake!

1  Takk, 153trineh

Reisende som så på Der Peppern Gror Rådhusplassen, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror Rådhusplassen? Del dine erfaringer!