“Bra sted”

Der Peppern Gror Rådhusplassen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

God mat, stort matutvalg, hyggelige ansatte. Spennende drinker! Enkelt å bestille bord på nett. Men: fryktelig ubehagelige stoler.

1  Takk, 767vanjah

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vil du ha en litt ny smak på indisk mat, så prøv denne. Vi bestilte tasting meny og fikk smake tre forretter, to hoved og dessert. Smakte veldig godt. Hyggelig betjening, rask service og fint lokale. Anbefales

1  Takk, 967vigdisj
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

God service og uforglemmelig mat
Blir aldri lei av denne maten, helt himmelsk..
Kommer snart tilbake

1  Takk, Mort1malm
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Stod ikke til forventningene ift hva som var skrevet av anmeldelser her, helt OK mat. Det var ikke glutenfri naanbrød som står i menyen og ikke glutenfritt øl.

1  Takk, Victoria E
Anmeldt 21. juli 2020

Store forventninger ut fra anmeldelser og et tidligere besøk, men de to rettene vi spiste var denne gang overraskende smakløse og kjedelige. Mulig forklaringen kan være at vi var der tidlig på ettermiddagen, slik at sausene ikke hadde kokt skikkelig inn. Fin og rask service.

1  Takk, Javel72

Reisende som så på Der Peppern Gror Rådhusplassen, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror Rådhusplassen? Del dine erfaringer!