“God og annerledes mat. Hadde”

Der Peppern Gror Rådhusplassen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

God og annerledes mat. Hadde tasting meny for 4 voksne, fikk smake mye spennende og godt. Men sliter med baren. Forrige gang vi var der sommer 2019 bestilte vi for-drinker og fikk dem lenge etter vi hadde fått maten. Denne gang fikk vi beskjed om at det ville ta så lang tid å lage drinker så kelneren frarådet å bestille. Kanskje vurdere å fjerne drinker fra meny? Men veldig god mat og hyggelig atmosfære gjør stedet verdt besøket.

1  Takk, tinakfjeld

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

God mat, stort matutvalg, hyggelige ansatte. Spennende drinker! Enkelt å bestille bord på nett. Men: fryktelig ubehagelige stoler.

1  Takk, 767vanjah
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vil du ha en litt ny smak på indisk mat, så prøv denne. Vi bestilte tasting meny og fikk smake tre forretter, to hoved og dessert. Smakte veldig godt. Hyggelig betjening, rask service og fint lokale. Anbefales

1  Takk, 967vigdisj
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

God service og uforglemmelig mat
Blir aldri lei av denne maten, helt himmelsk..
Kommer snart tilbake

1  Takk, Mort1malm
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Stod ikke til forventningene ift hva som var skrevet av anmeldelser her, helt OK mat. Det var ikke glutenfri naanbrød som står i menyen og ikke glutenfritt øl.

1  Takk, Victoria E

Reisende som så på Der Peppern Gror Rådhusplassen, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror Rådhusplassen? Del dine erfaringer!