“Veldig bra Indisk mat og hyggelig betjening”

Der Peppern Gror Rådhusplassen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 2. august 2020

3dje gangen jeg er der med enten familie eller en kompis. Konklusjonen = veldig bra mat (det er nok mat også) samt hyggelig og god atmosfære.

1  Takk, h_vardl

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Spennende meny, med en litt ny vri/historie. Kjempegod mat, hyggelige og oppmerksomme servitører. Ypperlig service. Vi kommer gjerne igjen!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, RenateRR
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Herlig restaurant med god atmosfære og hyggelig betjening. Vi spiste både vegetar og kjøttretter, og alt falt i smak. Utrolig gode nanbrød.

2  Takk, 335_yvindh
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

God og annerledes mat. Hadde tasting meny for 4 voksne, fikk smake mye spennende og godt. Men sliter med baren. Forrige gang vi var der sommer 2019 bestilte vi for-drinker og fikk dem lenge etter vi hadde fått maten. Denne gang fikk vi beskjed om at det ville ta så lang tid å lage drinker så kelneren frarådet å bestille. Kanskje vurdere å fjerne drinker fra meny? Men veldig god mat og hyggelig atmosfære gjør stedet verdt besøket.

1  Takk, tinakfjeld
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

God mat, stort matutvalg, hyggelige ansatte. Spennende drinker! Enkelt å bestille bord på nett. Men: fryktelig ubehagelige stoler.

1  Takk, 767vanjah

Reisende som så på Der Peppern Gror Rådhusplassen, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror Rådhusplassen? Del dine erfaringer!