“Hyggelige lokaler og serviceinnstilte”

Der Peppern Gror Rådhusplassen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Hyggelige lokaler og serviceinnstilte ansatte! Enkel, men god mat og bra drinker. De var effektive la til rette for en hyggelig kveld.

1  Takk, Trine L

Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk indisk mat.
Hadde med familien med tenåringer til en liten feiring. Vi tok Tasting meny, alle rettene falt i smak! Anbefaler å velge dette om du har lyst til å smake forskjellige indiske retter.
Dro dit igjen 2 dager etterpå og valgte samme. Det var andre retter en forrige gang. Utrolig bra

3  Takk, ninasL54TE
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Meget bra indisk restaurant. Hyggelig personale som er meget serviceinnstilt. Åpent kjøkken som gjør det gøy å følge med på kokkene men du venter på maten.
Skikkelig gode autentiske smaker på maten. Kan varmt anbefales.

1  Takk, Bigmc1977
Anmeldt 3. august 2020

Spiste Chicken Tikka. Takk for god mat og service på Oslo Streetfood Anbefales for god mat og kule omgivelser.

1  Takk, Meretelund123
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Deilig atmosfære, hyggelig og rask betjening og deilig drikke.
Supergod Butterchicken og Spicy lam var veldig mørt og godt. Ellers; passe god tomatpreget Tikka Masala og resten på det jevne. Ikke for mye mat med tanke på pris. Jeg tror jeg hadde litt vel høye forventninger til stedet?

1  Takk, annkathleenh

Reisende som så på Der Peppern Gror Rådhusplassen, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror Rådhusplassen? Del dine erfaringer!