“Beste indiske restaurant i Oslo”

Der Peppern Gror Rådhusplassen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 12. august 2020

Koselig lokale med åpent kjøkken så man kan se på kokkene tilberede maten. Servicen var vennlig og oppmerksom. Deilig mat ble servert raskt. Gode porsjoner, vi ble mer enn god og mett! Topp service, god mat til en rimelig penge. Vi skal definitivt tilbake!

1  Takk, elizabethrU4882BB

Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Hyggelige lokaler og serviceinnstilte ansatte! Enkel, men god mat og bra drinker. De var effektive la til rette for en hyggelig kveld.

1  Takk, Trine L
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk indisk mat.
Hadde med familien med tenåringer til en liten feiring. Vi tok Tasting meny, alle rettene falt i smak! Anbefaler å velge dette om du har lyst til å smake forskjellige indiske retter.
Dro dit igjen 2 dager etterpå og valgte samme. Det var andre retter en forrige gang. Utrolig bra

3  Takk, ninasL54TE
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Meget bra indisk restaurant. Hyggelig personale som er meget serviceinnstilt. Åpent kjøkken som gjør det gøy å følge med på kokkene men du venter på maten.
Skikkelig gode autentiske smaker på maten. Kan varmt anbefales.

1  Takk, Bigmc1977
Anmeldt 3. august 2020

Spiste Chicken Tikka. Takk for god mat og service på Oslo Streetfood Anbefales for god mat og kule omgivelser.

1  Takk, Meretelund123

Reisende som så på Der Peppern Gror Rådhusplassen, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror Rådhusplassen? Del dine erfaringer!