“Advokat ”

Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 25. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk sted.
Ypperlig mat, god service og veldig hyggelig stemning. Anbefales på det varmeste og er absolutt verdt et besøk.

1  Takk, 796olal

Anmeldt 16. august 2020

vi bestilte en rett som vi syntes så spennende ut, vi ble ganske fornøyd når vi fikk den.
smakte himmelsk.

1  Takk, sondre321
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, drinker og bra service til en ok pris. Selv om jeg er super glad i indisk mat synes jeg ofte alle rettene smaker det samme. Det vil du ikke oppleve her. Her er det digg streetfood du kan kose deg med til forrett, og herlige retter til middag som alle har hver sin gode smak. Dette stedet anbefales, og er uten tvil Norges beste indiske restaurant.

1  Takk, Milla0506
Anmeldt 14. august 2020

Vi kom til Der Pepper Gror ettermiddagen den 4. august. Det tok litt tid før vi ble tildelt bord, men gledelig når vi fikk velge ute. Så tok det litt tid før servitøren kom til bodet men det ble veiet opp av både god service og at både drikke og spennende/nydelig mat kom raskt påfølgende. Vi var veldig fornøyd med besøket og kommer garantert igjen :-)

1  Takk, brorande
Anmeldt 12. august 2020

Koselig lokale med åpent kjøkken så man kan se på kokkene tilberede maten. Servicen var vennlig og oppmerksom. Deilig mat ble servert raskt. Gode porsjoner, vi ble mer enn god og mett! Topp service, god mat til en rimelig penge. Vi skal definitivt tilbake!

1  Takk, elizabethrU4882BB

Reisende som så på Der Peppern Gror Rådhusplassen, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror Rådhusplassen? Del dine erfaringer!