“Veldig bra tastingmeny!”

Der Peppern Gror Rådhusplassen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 27. august 2020 via mobile enheter

Veldig bra tastingmeny! Prøvde litt forskjellig av streetfood og curry. Masse spennende smaker og super kundeservice.

1  Takk, foodloverrrrr100

Anmeldt 25. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk sted.
Ypperlig mat, god service og veldig hyggelig stemning. Anbefales på det varmeste og er absolutt verdt et besøk.

1  Takk, 796olal
Anmeldt 16. august 2020

vi bestilte en rett som vi syntes så spennende ut, vi ble ganske fornøyd når vi fikk den.
smakte himmelsk.

1  Takk, sondre321
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, drinker og bra service til en ok pris. Selv om jeg er super glad i indisk mat synes jeg ofte alle rettene smaker det samme. Det vil du ikke oppleve her. Her er det digg streetfood du kan kose deg med til forrett, og herlige retter til middag som alle har hver sin gode smak. Dette stedet anbefales, og er uten tvil Norges beste indiske restaurant.

1  Takk, Milla0506
Anmeldt 14. august 2020

Vi kom til Der Pepper Gror ettermiddagen den 4. august. Det tok litt tid før vi ble tildelt bord, men gledelig når vi fikk velge ute. Så tok det litt tid før servitøren kom til bodet men det ble veiet opp av både god service og at både drikke og spennende/nydelig mat kom raskt påfølgende. Vi var veldig fornøyd med besøket og kommer garantert igjen :-)

1  Takk, brorande

Reisende som så på Der Peppern Gror Rådhusplassen, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror Rådhusplassen? Del dine erfaringer!