“Eksplosjonen av smak”

Der Peppern Gror Rådhusplassen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 7. september 2020 via mobile enheter

Husker ikke helt hvordan vi fikk høre om restauranten, men mener at det var en kort reklame på TV! Vi er glade i mat med litt punch og sønnen vor på 10 har også fått øynene opp for litt sterk mat, så vi bestilte bord via nettet. Ingen andre i familien hadde hørt om stedet, så det var litt en sjanse å ta (10 års bryllupsdag i tillegg denne dagen).
Ankomst til en litt anonym fasade, kommer inn og får anvist vores bord. Stedet er fylt med mennesker, så der litt mye støy og kunne vanskelig å høre hva kjelleren fortalte om maten. Men det er nesten helt glemt når maten blir servert for oss. Det er absolutt den beste indiske restaurant vi noensinne har spist på. Masse forskjellige og fantastiske smaker i hvert bit man setter tennene i. Jeg kunne skrive en hel avhandlingen på maten og hvor god den var, men har ikke plass nokk her. Det må prøves!! Flotte lokaler og super fantastisk ansatte som hele tiden var klar hvis man ønsket et eller annet.
Det er i hvertfall ikke siste gang vi kommer og spiser, neste gang bestiller vi ekstra så vi kan ta noe med hjem.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, peterbO5189RJ

Anmeldt 27. august 2020 via mobile enheter

Veldig bra tastingmeny! Prøvde litt forskjellig av streetfood og curry. Masse spennende smaker og super kundeservice.

1  Takk, foodloverrrrr100
Anmeldt 25. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk sted.
Ypperlig mat, god service og veldig hyggelig stemning. Anbefales på det varmeste og er absolutt verdt et besøk.

1  Takk, 796olal
Anmeldt 16. august 2020

vi bestilte en rett som vi syntes så spennende ut, vi ble ganske fornøyd når vi fikk den.
smakte himmelsk.

1  Takk, sondre321
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, drinker og bra service til en ok pris. Selv om jeg er super glad i indisk mat synes jeg ofte alle rettene smaker det samme. Det vil du ikke oppleve her. Her er det digg streetfood du kan kose deg med til forrett, og herlige retter til middag som alle har hver sin gode smak. Dette stedet anbefales, og er uten tvil Norges beste indiske restaurant.

1  Takk, Milla0506

Reisende som så på Der Peppern Gror Rådhusplassen, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror Rådhusplassen? Del dine erfaringer!