“Anbefales!”

Der Peppern Gror Rådhusplassen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

God mat, god stemning, kommer gjerne tilbake med familien! Mye mat for pengene også, virker populært, så glad vi bestilte på forhånd selv om det var tidlig på en torsdag!

2  Takk, Gwen O

Anmeldt 16. september 2020 via mobile enheter

Tusen takk for et Fantastisk kveld!! Vennlig og topp service og velsmakende mat :) detaljer med bursdag dessert for bror min og frukt til baby datteren min var kjempe koselig. Ambefaller til alle!

1  Takk, aikoyama
Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Vi valgte en tasting meny. Dette var veldig godt, mange gode og spennende smaker og nok mat. Morsomt å ikke vite hva som kommer på bordet. Vi var fornøyde. Kan anbefales!

2  Takk, Brattli
Anmeldt 9. september 2020 via mobile enheter

Det var virkelig god mat, vil gå så langt i si dette var den beste indiske matopplevelsen jeg har opplevd.

Kommer garantert tilbake!

1  Takk, 285runes
Anmeldt 7. september 2020 via mobile enheter

Husker ikke helt hvordan vi fikk høre om restauranten, men mener at det var en kort reklame på TV! Vi er glade i mat med litt punch og sønnen vor på 10 har også fått øynene opp for litt sterk mat, så vi bestilte bord via nettet. Ingen andre i familien hadde hørt om stedet, så det var litt en sjanse å ta (10 års bryllupsdag i tillegg denne dagen).
Ankomst til en litt anonym fasade, kommer inn og får anvist vores bord. Stedet er fylt med mennesker, så der litt mye støy og kunne vanskelig å høre hva kjelleren fortalte om maten. Men det er nesten helt glemt når maten blir servert for oss. Det er absolutt den beste indiske restaurant vi noensinne har spist på. Masse forskjellige og fantastiske smaker i hvert bit man setter tennene i. Jeg kunne skrive en hel avhandlingen på maten og hvor god den var, men har ikke plass nokk her. Det må prøves!! Flotte lokaler og super fantastisk ansatte som hele tiden var klar hvis man ønsket et eller annet.
Det er i hvertfall ikke siste gang vi kommer og spiser, neste gang bestiller vi ekstra så vi kan ta noe med hjem.

1  Takk, peterbO5189RJ

Reisende som så på Der Peppern Gror Rådhusplassen, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror Rådhusplassen? Del dine erfaringer!