“Moderne indisk”

Der Peppern Gror Rådhusplassen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Veldig fornøyd med besøket. Trivelig servitør, god mat og beste drinken jeg har smakt!! Mojito
Ekstra + for glutenfritt nan brød laget av kikertmel

1  Takk, Martesynn

Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

God mat, god stemning, kommer gjerne tilbake med familien! Mye mat for pengene også, virker populært, så glad vi bestilte på forhånd selv om det var tidlig på en torsdag!

2  Takk, Gwen O
Anmeldt 16. september 2020 via mobile enheter

Tusen takk for et Fantastisk kveld!! Vennlig og topp service og velsmakende mat :) detaljer med bursdag dessert for bror min og frukt til baby datteren min var kjempe koselig. Ambefaller til alle!

1  Takk, aikoyama
Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Vi valgte en tasting meny. Dette var veldig godt, mange gode og spennende smaker og nok mat. Morsomt å ikke vite hva som kommer på bordet. Vi var fornøyde. Kan anbefales!

2  Takk, Brattli
Anmeldt 9. september 2020 via mobile enheter

Det var virkelig god mat, vil gå så langt i si dette var den beste indiske matopplevelsen jeg har opplevd.

Kommer garantert tilbake!

1  Takk, 285runes

Reisende som så på Der Peppern Gror Rådhusplassen, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror Rådhusplassen? Del dine erfaringer!