“Nydelig mat, fantastisk atmosfære”

Der Peppern Gror Rådhusplassen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, fantastisk atmosfære og miljø, herlig interiør, gode priser og superhyggelig personale. Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, hegek668

Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Veldig fornøyd med besøket. Trivelig servitør, god mat og beste drinken jeg har smakt!! Mojito
Ekstra + for glutenfritt nan brød laget av kikertmel

1  Takk, Martesynn
Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

God mat, god stemning, kommer gjerne tilbake med familien! Mye mat for pengene også, virker populært, så glad vi bestilte på forhånd selv om det var tidlig på en torsdag!

2  Takk, Gwen O
Anmeldt 16. september 2020 via mobile enheter

Tusen takk for et Fantastisk kveld!! Vennlig og topp service og velsmakende mat :) detaljer med bursdag dessert for bror min og frukt til baby datteren min var kjempe koselig. Ambefaller til alle!

1  Takk, aikoyama
Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Vi valgte en tasting meny. Dette var veldig godt, mange gode og spennende smaker og nok mat. Morsomt å ikke vite hva som kommer på bordet. Vi var fornøyde. Kan anbefales!

2  Takk, Brattli

Reisende som så på Der Peppern Gror Rådhusplassen, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror Rådhusplassen? Del dine erfaringer!