“Anbefales!”

Der Peppern Gror Rådhusplassen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 9. oktober 2020

Nydelig mat, god service fra vennlige servitører og kule lokaler. Dette var mitt andre besøk, og jeg kommer garantert tilbake!

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Cocoforcoconut

Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, fantastisk atmosfære og miljø, herlig interiør, gode priser og superhyggelig personale. Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, hegek668
Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Veldig fornøyd med besøket. Trivelig servitør, god mat og beste drinken jeg har smakt!! Mojito
Ekstra + for glutenfritt nan brød laget av kikertmel

1  Takk, Martesynn
Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

God mat, god stemning, kommer gjerne tilbake med familien! Mye mat for pengene også, virker populært, så glad vi bestilte på forhånd selv om det var tidlig på en torsdag!

2  Takk, Gwen O
Anmeldt 16. september 2020 via mobile enheter

Tusen takk for et Fantastisk kveld!! Vennlig og topp service og velsmakende mat :) detaljer med bursdag dessert for bror min og frukt til baby datteren min var kjempe koselig. Ambefaller til alle!

1  Takk, aikoyama

Reisende som så på Der Peppern Gror Rådhusplassen, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror Rådhusplassen? Del dine erfaringer!