“Vellykket besøk!”

Der Peppern Gror Rådhusplassen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, og nok til å bli god og mett. Hyggelig betjening. Fine og rene toalett - dét setter man også pris på!

Takk, wenchesynn_ver

201205 av 2 165 anmeldelser

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Vi gikk forbi denne restauranten og ble overrasket over hvor god maten så ut. Vanligvis liker jeg ikke så godt Indisk-mat, men dette måtte prøves.
Vi fikk ikke bord da det var hwlt fult, så vi bestiltw til dagen etter.

Da vi var ferdig å spise dagen etter er jeg offisielt blitt utrolig glad i infisk mat! Vi kommer igjen!

1  Takk, renemsamdal
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte takeaway her da den var høyt rangert, men det var en skuffelse. Gikk for Butter Chicken: Krydringen var bra, men hvor er smørsausen?! Sausen var tynn, og virket å være melke- eller vannbasert. I tillegg var naan-brødet tørt. Meget skuffende.

Takk, andreashopen
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde en super kveld hos Der Peppern Gror. Blide servitører, fin stemning og vi fikk et bra bord til 5 personer. Vi hadde tasting menu og ble veldig positivt overrasket over variasjon og smaksopplevelser. Anbefales

Takk, piolinnn
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Sentralt og god mat i veldig hyggelige lokaler. Rettene var passe store og man ble mett nok. Ok prisnivå på alt. Kan anbefales.

1  Takk, T0mmy1989

Reisende som så på Der Peppern Gror Rådhusplassen, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror Rådhusplassen? Del dine erfaringer!