“Veldig god mat og pent plaster på såret!”

Der Peppern Gror Rådhusplassen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 20. juli 2021

Gikk dit med min sønn på 10 år. Det tok uforholdsmessig lang tid før maten kom, men da den kom var den helt super. Eieren hadde fått nyss om at vi hadde ventet lengre enn lenge på maten, og kom og ba om unnskyldning. På eget initiativ slo han av 50%. Det har jeg aldri opplevd før. Honnør til slik service.

3  Takk, Thomas62_10

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og service bestilte litt forskjellige retter med gode nan brød. Anbefales for en tur innom når man er i Oslo

Takk, NorthStar01967151767
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, fantastiske drinker! Super service! Gindian tonic anbefales for dere som liker gin tonic! Skriver vanligvis ikke anmeldelser men etter dette besøket måtte vi det.

Takk, Tuva Eriksdatte... M
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi valgte en 3 retters meny satt sammen av restaurantens chef og ble anbefalt en passende vin. Herlige smaksopplevelser. Servitøren ga oss det lille ekstra under hele måltidet. Anbefales!

1  Takk, arildrok
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Jeg har gått forbi restauranten flere ganger og tenkt at de har et morsomt navn. Det viste seg at maten også var ypperlig. Er dette den beste indiske restauranten i Oslo? Vi bestilte en tasting menu med passende vin. Jeg tror det var tre spennende og deilige forretter, to hovedretter og dessert. Det passer oss med mange smaker. Servicen var dessuten super, og de forklarte fint for oss ferskingene.

Takk, 214dagh

Reisende som så på Der Peppern Gror Rådhusplassen, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror Rådhusplassen? Del dine erfaringer!