“Familierestaurant for familien”

Der Peppern Gror Rådhusplassen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

God mat og topp service samt avslappende lokaler. Fin plass å ta med familie og venner. God mat til barn samt bonus for dessert på huset til bursdagsbarnet.

Takk, jan_A3852SN

201205 av 2 201 anmeldelser

Anmeldt 28. juli 2021

Tok turen innom for og sjekke dette spisestedet .
Her ble vi positivt overrasket ,veldig mye gode smaker her , store porsjoner .
Veldig fint og spesielt sted ,hyggelige servitører .
Denne kan anbefales .

PS , gå for middels sterk mat .

1  Takk, janmd2017
Anmeldt 26. juli 2021

Dette er absolutt en av de bedre stedene å dra innen Indisk i Norden vil jeg påstå. Utrolig hyggelig og hjelpsomt personale, og vanvittig god mat og drinker. Upåklagelig atmosfære.

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, stineugland
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Noe av det bedre innen Indisk i Norden vil jeg påstå. Utrolig hyggelig og hjelpsomt personale, og vanvittig god mat akkompagnert av fantastiske drinker til forrett og dessert. Upåklagelig atmosfære.

Takk, 610solep
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

En flott restaurantopplevelse med supergod mat! Veldig koselig atmosfære og dyktig betjening som var veldig serviceinnstilt og gjorde det de kunne for å gi oss en hyggelig opplevelse:) Kjempegod mat, gode porsjoner, fin pris og god service. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Vacation31779498431

Reisende som så på Der Peppern Gror Rådhusplassen, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror Rådhusplassen? Del dine erfaringer!