“Gode smaker”

Der Peppern Gror Rådhusplassen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi ble mottatt av en servitør som anbefalte oss å ikke bestille mat fra grillen, ettersom han mente dette ville ta litt lang tid. Vi oppfattet det som en sterk anbefaling, og bestilte derfor ikke det vi i utgangspunktet hadde tenkt. Vi tenkte dette var en merkelig anbefaling siden rettene står på menyen.
Maten vi fikk var imidlertid kjempegod, men var skuffet over nanbrødet som var lite luftig, og det virket som om det ikke var stekt i en tandoor.

Takk, 899hildek

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

For en smaksopplevelse! Fantastisk indisk mat Var der med familien og alle syntes det var en smaksopplevelse av de sjeldne

Takk, Companion17395085201
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

God mat og topp service samt avslappende lokaler. Fin plass å ta med familie og venner. God mat til barn samt bonus for dessert på huset til bursdagsbarnet.

Takk, jan_A3852SN
Anmeldt 28. juli 2021

Tok turen innom for og sjekke dette spisestedet .
Her ble vi positivt overrasket ,veldig mye gode smaker her , store porsjoner .
Veldig fint og spesielt sted ,hyggelige servitører .
Denne kan anbefales .

PS , gå for middels sterk mat .

1  Takk, janmd2017
Anmeldt 26. juli 2021

Dette er absolutt en av de bedre stedene å dra innen Indisk i Norden vil jeg påstå. Utrolig hyggelig og hjelpsomt personale, og vanvittig god mat og drinker. Upåklagelig atmosfære.

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, stineugland

Reisende som så på Der Peppern Gror Rådhusplassen, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror Rådhusplassen? Del dine erfaringer!