“Alltid bra”

Der Peppern Gror Rådhusplassen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Er her regelmessig og stedet skuffer aldri. Det sier mye om maten, for det er egentlig flere ting å sette fingeren på. Lokalene er litt støyete og man får ikke velge styrkegrad på maten (på en enkel måte). Men dette er likevel full pott. Maten er utrolig god, og betjeningen er gjennomførte hyggelige, oppmerksomme og smilende uansett. Eieren/daglig leder fremstår oppriktig interessert i at folk skal kose seg på restauranten og dette smitter over på alt og alle virker det som.

Takk, John_M_B_L

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat i hyggelige, uformelle omgivelser med personell som kan jobben sin, og i tillegg virker som de liker jobben sin.

Takk, evakristinb2016
Anmeldt 6. august 2021

Etter å ha lest flere gode anmeldelser på nettet, bestemte jeg og min venninne som btw er indisk for å teste ut denne restauranten. Det var en stor skuffelse. Smakte seriøst ingenting. Forreten var kald. Garlic nan som ikke smaker hvitløk? Aldri opplevd det før. Altfor tilpasset norske ganer. Man må da tåle litt krydder og hvitløk når man bestiller sterk og vil spise indisk. Sausen til rettene var klumpete og smakte ren smør. Helt forferdelig.

Kan ikke kalle dette indisk. Dessverre.

Servitørene var kjempe hyggelige og prøvde virkelig sitt beste.

1  Takk, Michelle1335
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Variert og spennende meny som innbyr til en god smaksopplevelse. Kjørte på med en full pakke som absolutt levde opp til forventningene

Takk, Eirik M
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi ble mottatt av en servitør som anbefalte oss å ikke bestille mat fra grillen, ettersom han mente dette ville ta litt lang tid. Vi oppfattet det som en sterk anbefaling, og bestilte derfor ikke det vi i utgangspunktet hadde tenkt. Vi tenkte dette var en merkelig anbefaling siden rettene står på menyen.
Maten vi fikk var imidlertid kjempegod, men var skuffet over nanbrødet som var lite luftig, og det virket som om det ikke var stekt i en tandoor.

Takk, 899hildek

Reisende som så på Der Peppern Gror Rådhusplassen, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror Rådhusplassen? Del dine erfaringer!