“Der må prøve palak paneeren!! 10/10”

Der Peppern Gror Rådhusplassen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Vi var så fornøyde med besøket vårt 18. august! Palak paneeren deres er noe av det beste jeg har smakt. Mye mat for pengene, og veldig god service. Vi kommer definitivt igjen.

Takk, E2579KKchristineh

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

God atmosfære og service, maten og drikkevarene var helt på topp. Kunne vært foruten tiggere som henvender seg over rekkverket på uteserveringen hvis man sitter nært, men ellers intet å klage på.

Takk, 555OlaNo
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Er her regelmessig og stedet skuffer aldri. Det sier mye om maten, for det er egentlig flere ting å sette fingeren på. Lokalene er litt støyete og man får ikke velge styrkegrad på maten (på en enkel måte). Men dette er likevel full pott. Maten er utrolig god, og betjeningen er gjennomførte hyggelige, oppmerksomme og smilende uansett. Eieren/daglig leder fremstår oppriktig interessert i at folk skal kose seg på restauranten og dette smitter over på alt og alle virker det som.

Takk, John_M_B_L
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat i hyggelige, uformelle omgivelser med personell som kan jobben sin, og i tillegg virker som de liker jobben sin.

Takk, evakristinb2016
Anmeldt 6. august 2021

Etter å ha lest flere gode anmeldelser på nettet, bestemte jeg og min venninne som btw er indisk for å teste ut denne restauranten. Det var en stor skuffelse. Smakte seriøst ingenting. Forreten var kald. Garlic nan som ikke smaker hvitløk? Aldri opplevd det før. Altfor tilpasset norske ganer. Man må da tåle litt krydder og hvitløk når man bestiller sterk og vil spise indisk. Sausen til rettene var klumpete og smakte ren smør. Helt forferdelig.

Kan ikke kalle dette indisk. Dessverre.

Servitørene var kjempe hyggelige og prøvde virkelig sitt beste.

1  Takk, Michelle1335

Reisende som så på Der Peppern Gror Rådhusplassen, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror Rådhusplassen? Del dine erfaringer!