“Hyggelig sted med god mat”

Der Peppern Gror Rådhusplassen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

God stemning, god mat og hyggelig betjening. Maten var merket om den var sterk. Det stemte selv for en nordmann. Kort ventetid på mat.

Takk, Ole Magnar D

Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, hyggelig service, bra beliggenhet og fine lokaler. Ble oppringt og tilbudt bord innendørs da værmeldingen var dårlig, det satte vi pris på.

Takk, tobiaswahlund
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Vi var så fornøyde med besøket vårt 18. august! Palak paneeren deres er noe av det beste jeg har smakt. Mye mat for pengene, og veldig god service. Vi kommer definitivt igjen.

Takk, E2579KKchristineh
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

God atmosfære og service, maten og drikkevarene var helt på topp. Kunne vært foruten tiggere som henvender seg over rekkverket på uteserveringen hvis man sitter nært, men ellers intet å klage på.

Takk, 555OlaNo
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Er her regelmessig og stedet skuffer aldri. Det sier mye om maten, for det er egentlig flere ting å sette fingeren på. Lokalene er litt støyete og man får ikke velge styrkegrad på maten (på en enkel måte). Men dette er likevel full pott. Maten er utrolig god, og betjeningen er gjennomførte hyggelige, oppmerksomme og smilende uansett. Eieren/daglig leder fremstår oppriktig interessert i at folk skal kose seg på restauranten og dette smitter over på alt og alle virker det som.

Takk, John_M_B_L

Reisende som så på Der Peppern Gror Rådhusplassen, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror Rådhusplassen? Del dine erfaringer!