“Helt midelmådig”

Der Peppern Gror Rådhusplassen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 24. august 2021

Verken smak, kvalitet på kjøtt, utvalg eller service var mer enn bare ok.
Hadde større forventning og service, var rett og slett dårlig. Uoppmerksomme og trege.

1  Takk, Jasjespe

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og effektiv og hyggelig service!naanbrød av kikertmel var et hyggelig og velsmakende glutenfritt bekjentskap! Vi kommer mer enn gjerne tilbake!

Takk, tori_324
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

God stemning, god mat og hyggelig betjening. Maten var merket om den var sterk. Det stemte selv for en nordmann. Kort ventetid på mat.

Takk, Ole Magnar D
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, hyggelig service, bra beliggenhet og fine lokaler. Ble oppringt og tilbudt bord innendørs da værmeldingen var dårlig, det satte vi pris på.

Takk, tobiaswahlund
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Vi var så fornøyde med besøket vårt 18. august! Palak paneeren deres er noe av det beste jeg har smakt. Mye mat for pengene, og veldig god service. Vi kommer definitivt igjen.

Takk, E2579KKchristineh

Reisende som så på Der Peppern Gror Rådhusplassen, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror Rådhusplassen? Del dine erfaringer!