“Super service og mat!”

Der Peppern Gror Rådhusplassen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Vi var hele familien å spiste bursdagsmiddag. Vi fikk et nydelig utvalg av forrett og middag og is til dessert. Bursdagsbarnet fikk til og med egen istallerken med flere typer is.
Vi fikk god service hele kvelden.
Vi er kjempefornøyde med service, mat og atmosfære.

Takk, augustaa2017

Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og flink og hyggelig serveringspersonale. Morsomt og innbydende lokale. Må sitte i 1. etg eller ute. Ikke i kjeller.

Takk, 479lenau
Anmeldt 24. august 2021

Verken smak, kvalitet på kjøtt, utvalg eller service var mer enn bare ok.
Hadde større forventning og service, var rett og slett dårlig. Uoppmerksomme og trege.

1  Takk, Jasjespe
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og effektiv og hyggelig service!naanbrød av kikertmel var et hyggelig og velsmakende glutenfritt bekjentskap! Vi kommer mer enn gjerne tilbake!

Takk, tori_324
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

God stemning, god mat og hyggelig betjening. Maten var merket om den var sterk. Det stemte selv for en nordmann. Kort ventetid på mat.

Takk, Ole Magnar D

Reisende som så på Der Peppern Gror Rådhusplassen, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror Rådhusplassen? Del dine erfaringer!