“Veldig skuffende”

Der Peppern Gror Rådhusplassen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Etter å ha lest her hadde vi høye forventninger til et godt indisk måltid. Men den gang ei. En av oss bestilte ekstra spicy. Den andre vanlig. Dette ble byttet om - uten at de ville innrømme det. Sa at begge deler var som meny - ellers ville den ene fått ekstra chilipulver. Begge ble skuffet. Og ingen vilje til å ordne opp. Dette var kjipt og dårlig.

Takk, Trine Gravdal L

Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Anledningen var familiefeiring av 20 årsdag. Vi var veldig fornøyde med bord og service. Vi valgte tasting meny til hele bordet Mye og svært smakfull mat. Drinkene var nydelige og passet godt til maten. Hyggelig og oppmerksomt personalet.

Vi kommer tilbake

Takk, Amn1000
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Vi var hele familien å spiste bursdagsmiddag. Vi fikk et nydelig utvalg av forrett og middag og is til dessert. Bursdagsbarnet fikk til og med egen istallerken med flere typer is.
Vi fikk god service hele kvelden.
Vi er kjempefornøyde med service, mat og atmosfære.

Takk, augustaa2017
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og flink og hyggelig serveringspersonale. Morsomt og innbydende lokale. Må sitte i 1. etg eller ute. Ikke i kjeller.

Takk, 479lenau
Anmeldt 24. august 2021

Verken smak, kvalitet på kjøtt, utvalg eller service var mer enn bare ok.
Hadde større forventning og service, var rett og slett dårlig. Uoppmerksomme og trege.

1  Takk, Jasjespe

Reisende som så på Der Peppern Gror Rådhusplassen, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror Rådhusplassen? Del dine erfaringer!