“Mat opplevelse!”

Der Peppern Gror Rådhusplassen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 30. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat til alle anledninger! Anbefaler Tasting Menu, 3 retters med masse smaksprøver og fine presentasjoner.
Ikke minst veldig hyggelig personale og bra service.

Vi var 2 voksne og ett barn på 6 år, var alle sol fornøyde med besøket.

Takk, MarieLoviseBrito

Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og fantastisk service og atmosfære. Anbefales! Vi kommer tilbake ved en senere anledning.

Takk, 147vigdis_
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Etter å ha lest her hadde vi høye forventninger til et godt indisk måltid. Men den gang ei. En av oss bestilte ekstra spicy. Den andre vanlig. Dette ble byttet om - uten at de ville innrømme det. Sa at begge deler var som meny - ellers ville den ene fått ekstra chilipulver. Begge ble skuffet. Og ingen vilje til å ordne opp. Dette var kjipt og dårlig.

Takk, Trine Gravdal L
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Anledningen var familiefeiring av 20 årsdag. Vi var veldig fornøyde med bord og service. Vi valgte tasting meny til hele bordet Mye og svært smakfull mat. Drinkene var nydelige og passet godt til maten. Hyggelig og oppmerksomt personalet.

Vi kommer tilbake

Takk, Amn1000
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Vi var hele familien å spiste bursdagsmiddag. Vi fikk et nydelig utvalg av forrett og middag og is til dessert. Bursdagsbarnet fikk til og med egen istallerken med flere typer is.
Vi fikk god service hele kvelden.
Vi er kjempefornøyde med service, mat og atmosfære.

Takk, augustaa2017

Reisende som så på Der Peppern Gror Rådhusplassen, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror Rådhusplassen? Del dine erfaringer!