“Fantastisk god mat”

Der Peppern Gror Rådhusplassen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Utrolig god mat, herlig atmosfære og god service.
Vi var 4 venninner som spiste og fikk gode anbefalinger til mat og alt smakte fortreffelig

Dato for besøk: september 2021
Takk, mkbraeck

Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og servicevennlig betjening. Vi hadde bestillt bord ute, men da været ble dårligere ordnet betjeningen bord inne til oss. Anbefales. Vi kommer igjen.

Takk, annemerethevo
Anmeldt 30. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat men ventet 50 min på maten og vi måtte gå å finne servitør for å bestille mere drikke og ris. Bestilte drikke men fikk den ikke før vi igjen måtte spørre etter det

Takk, heidifigge
Anmeldt 30. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat til alle anledninger! Anbefaler Tasting Menu, 3 retters med masse smaksprøver og fine presentasjoner.
Ikke minst veldig hyggelig personale og bra service.

Vi var 2 voksne og ett barn på 6 år, var alle sol fornøyde med besøket.

Takk, MarieLoviseBrito
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og fantastisk service og atmosfære. Anbefales! Vi kommer tilbake ved en senere anledning.

Takk, 147vigdis_

Reisende som så på Der Peppern Gror Rådhusplassen, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror Rådhusplassen? Del dine erfaringer!