“Nydelig indisk mat”

Der Peppern Gror Rådhusplassen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 13. oktober 2021 via mobile enheter

Den beste indiske restauranten i Norge. Nydelig mat og god service. Kan virkelig anbefales! Veldig god butter chicken og nan-brød.

Takk, charl0ttemarieb

Anmeldt 13. oktober 2021

Meget god mat og meget hyggelig service. En moderne indisk restaurant med en moderne touch. Vi hadde tasting menyen og den var verdt hver eneste krone. Må besøkes!

Takk, 181larst

Veldig fornøyde med alt!
Veldig god service, fantastisk god mat og koselig atmosfære!
Terningkast 6

1  Takk, vikarianne
Anmeldt 11. oktober 2021 via mobile enheter

Ikke vårt første og så absolutt ikke vårt siste besøk.... Vi fikk som alltid nydelig mat. Dahi Puri til forrett er forresten et must!!!! Hyggelig betjening. Vi gleder oss til neste besøk.

1  Takk, A184UAmarias
Anmeldt 11. oktober 2021 via mobile enheter

God mat, god service og god atmosfære. Spiste tastingmeny med noen kyllingretter, lam, blekksprut og en linserett. Veldig bra

1  Takk, Lars Christian Ø

Reisende som så på Der Peppern Gror Rådhusplassen, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror Rådhusplassen? Del dine erfaringer!