“Fantstisk mat og service,”

Der Peppern Gror Rådhusplassen
Prisklasse: kr 211 - kr 370
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 25. mai 2023 via mobile enheter

Fantstisk mat og service, alt fra cocktails til dessert. Prøv tasting menyen! Anbefales på det varmeste😃

Takk, Marianne F

Anmeldt 25. mai 2023

Utrolig hyggelig service,og sykt god mat med råvarer..
De har tilpasset ift keto dietten min.. jente som serverte oss har vært superflink og fikk mere enn forventet.

Takk, Arzu Zeynep A
Anmeldt 22. mai 2023 via mobile enheter

Super kveld med godt øl og velsmakende mat. Starter bestillingen med 6 personer, men endte i løpet av dagen opp med å utvide til 11. Det var ikke noe problem og alle fikk både nok mat og drikke. Valgte tasting meny og alle rettene ble godt forklart. Menyen er mild, så noen langs bordet kunne nok tenkt seg noe mer smak. Andre var nok fornøyd med at smaken var mild.
Fint å sitte ute og koselig betjening. Kommer gjerne igjen.

Takk, LeifHenrikk
Anmeldt 22. mai 2023

Deilig atmosfære med god, autentisk indisk mat. Maten kom fort og var veldig god. God service og oppfølging fra servitørene. Vi kommer garantert tilbake flere ganger!

Takk, Ingrid V
Anmeldt 20. mai 2023

En fantastisk kveld med gode venner og nydelig mat. Lokalet gir en følelse av India og det er mulig å se inn på kjøkkenet for å se maten bli tilberedt. Betjeningen var også med på å gjøre kvelden magisk. Anbefales!

Dato for besøk: april 2023
Takk, Cristina G

Reisende som så på Der Peppern Gror Rådhusplassen, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror Rådhusplassen? Del dine erfaringer!