Kjempegøy!

Kjempegøy! Ganske så utfordrende, men utrolig morsomt 😉 Anbefales! dette skal vi gjøre flere... les mer

Anmeldt 17. oktober 2020
Ecw018
Drammen, Norge
Kjempe morsomt og bra laget.

Kjempe morsomt, spennende og utfordrende. Det var varierende oppgaver med gøyalt tema. Tiden gikk... les mer

Anmeldt 4. oktober 2020
Marthesusann

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Anmeldt 12. november 2018

God service og en utfordring som var vanskelig, men som også hadde vært tilfredsstillende om vi ikke hadde klart det innen fristen :)

Takk, Tourist22276643798
AdventureRoomsOslo, Manager på AdventureRooms Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Hei,
Takk for fin tilbakemelding! Veldig flott at dere likte både utfordringen og servicen.

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Oppgavene var en blanding av vanskelige og enkle, men de enkle overkompliserte man som gjorde de vanskeligere! Vi kom oss ut med 10 minutters margin, men hadde vi ikke samarbeidet mye ville vi ikke fått det til! Dette var en perfekt bryllupsdagsgave og vi anbefaler det for alle som synes tenke oppgaver er gøy og som liker å samarbeide!

1  Takk, Are S
AdventureRoomsOslo, Manager på AdventureRooms Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Hei Are,
Så flott å høre at bryllupsdagsgaven falt i smak og var en suksess. Gratulerer med å ha kommet dere ut av rommet og gratulerer med bryllupsdagen!

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk sted og herlig vertskap! Hit kommer vi gjerne igjen Flott sted å ta med både familie, venner og forretningsforbindelser

Takk, anhval

Hei,
Så hyggelig at du likte både stedet vårt og vår game master. Dere er hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Det var spennende opplevelse.Kommunikasjon og samarbeid er nøkkelen til å løse oppgavene .Anbefalt til mange,spesiellt til store grupper

Takk, ElsieS77
AdventureRoomsOslo, Manager på AdventureRooms Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

Hei,
Supert at du hadde en spennende opplevelse hos oss. Velkommen tilbake!

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Meget godt brukt time i Oslo. Rekommanderes på det sterkeste hvis du ønsker noe annerledes og morsomt at gjøre med familien.

Takk, fredrikl22
AdventureRoomsOslo, Manager på AdventureRooms Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Hei Fredrik,
Supert å høre at familien hadde det morsomt hos oss og at dere syns det var vel verdt det. Det liker vi godt!