Kjempegøy!

Kjempegøy! Ganske så utfordrende, men utrolig morsomt 😉 Anbefales! dette skal vi gjøre flere... les mer

Anmeldt 17. oktober 2020
Ecw018
Drammen, Norge
Kjempe morsomt og bra laget.

Kjempe morsomt, spennende og utfordrende. Det var varierende oppgaver med gøyalt tema. Tiden gikk... les mer

Anmeldt 4. oktober 2020
Marthesusann

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Vi ble tatt godt i mot når vi kom ,og fikk god beskrivelse av reglement. Rent og pent. Veldig spennende oppgaver og veldig gøy. Tiden fløy. Snakk om å få brynet hodet sitt.

Takk, Vera K
AdventureRoomsOslo, Manager på AdventureRooms Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Hei Vera,
Kjempeflott å høre at opplevelsen din hos oss var gøy og at du likte oppgavene våre. Det setter vi stor pris på å høre.

Anmeldt 15. november 2018

Vi dro på Adventure rooms med jobben. Det var en perfekt aktivitet å gjøre med kolleger. Vi ble delt opp i to lag som konkurrerte med hverandre. Spillet anbefales!

Takk, Frida O
AdventureRoomsOslo, Manager på AdventureRooms Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Hei Frida,
Kjempehyggelig å høre at dere koste dere her og at aktiviteten passet dere midt i blinken. Dere er velkommene tilbake igjen for å prøve andre spill.

Anmeldt 12. november 2018

God service og en utfordring som var vanskelig, men som også hadde vært tilfredsstillende om vi ikke hadde klart det innen fristen :)

Takk, Tourist22276643798
AdventureRoomsOslo, Manager på AdventureRooms Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Hei,
Takk for fin tilbakemelding! Veldig flott at dere likte både utfordringen og servicen.

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Oppgavene var en blanding av vanskelige og enkle, men de enkle overkompliserte man som gjorde de vanskeligere! Vi kom oss ut med 10 minutters margin, men hadde vi ikke samarbeidet mye ville vi ikke fått det til! Dette var en perfekt bryllupsdagsgave og vi anbefaler det for alle som synes tenke oppgaver er gøy og som liker å samarbeide!

1  Takk, Are S
AdventureRoomsOslo, Manager på AdventureRooms Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Hei Are,
Så flott å høre at bryllupsdagsgaven falt i smak og var en suksess. Gratulerer med å ha kommet dere ut av rommet og gratulerer med bryllupsdagen!

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk sted og herlig vertskap! Hit kommer vi gjerne igjen Flott sted å ta med både familie, venner og forretningsforbindelser

Takk, anhval

Hei,
Så hyggelig at du likte både stedet vårt og vår game master. Dere er hjertelig velkommen tilbake!