Kjempegøy!

Kjempegøy! Ganske så utfordrende, men utrolig morsomt 😉 Anbefales! dette skal vi gjøre flere... les mer

Anmeldt 17. oktober 2020
Ecw018
Drammen, Norge
Kjempe morsomt og bra laget.

Kjempe morsomt, spennende og utfordrende. Det var varierende oppgaver med gøyalt tema. Tiden gikk... les mer

Anmeldt 4. oktober 2020
Marthesusann

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Veldig hyggelig personale og morsomme gåter bra for teambuilding og familieaktiviteter. Anbefales

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, Victoria190479
AdventureRoomsOslo, Manager på AdventureRooms Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2019

Hei Victoria,
Flott at du likte både rommet med gåtene og personale, det er veldig hyggelig å høre.

Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Kul og morsom opplevelse for alle. Her må vi alle tenke og da er det fint å være i litt ulik alder. Flink og motiverende veiledning fra betjeningen. Vi kommer gjerne igjen

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Anita1971958
AdventureRoomsOslo, Manager på AdventureRooms Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. desember 2018

Hei Anita,
Kjempekult å høre at dere hadde det morsomt hos oss og at dere alle ble utfordret. Dere er hjertelig velkommene tilbake.

Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Låst inne i et rom for en times tid, med massevis av gåter og adrenalin i kroppen. Anbefales sterkt.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, olepetterg2014
AdventureRoomsOslo, Manager på AdventureRooms Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. desember 2018

Hei Ole,
Supert at du koste deg i rommet vårt og at du syns det var noe å anbefale. Det setter vi stor pris på!

Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Utrolig bra escape room-opplevelse.
Prøvde «Black queen»-rommet. Var kjempe spennende rom, med mange kule oppgaver. Likte spesielt godt at det var delt inn i ulike delmål med mange morsomme og innovative gåter. Det var en eksepsjonell opplevelse, og den ansatte(Thomas) var utrolig dyktig! Vi hadde tidenes opplevelse! Takk for oss Hilsen «Trio».

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, theaha
AdventureRoomsOslo, Manager på AdventureRooms Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Hei Thea,
Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Alltid flott å høre når deltakere setter pris på våre ansatte og tilbakemeldingen din skal vi selvfølgelig dele med Thomas. "Trio" er velkommen tilbake når som helst!

Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Var på AdventureRooms i Oslo sammen med 5 kollegaer. Ble tatt godt i mot av engasjert vertinne og ble forklart forutsetningene på en god måte. Spillet var spennende og interresant, og vi fikk se hvordan teamet samarbeider. Anbefales

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Iversmann
AdventureRoomsOslo, Manager på AdventureRooms Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Hei,
Kjempehyggelig å høre at du syns det var spennende å være hos oss sammen med dine kollegaer. Vi syns det er veldig gøy med fine tilbakemeldiger på vertskapet så tusen takk for det.