Kjempegøy!

Kjempegøy! Ganske så utfordrende, men utrolig morsomt 😉 Anbefales! dette skal vi gjøre flere... les mer

Anmeldt 17. oktober 2020
Ecw018
Drammen, Norge
Kjempe morsomt og bra laget.

Kjempe morsomt, spennende og utfordrende. Det var varierende oppgaver med gøyalt tema. Tiden gikk... les mer

Anmeldt 4. oktober 2020
Marthesusann

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to voksne og to barn som ikke hadde prøvd dette før.Veldig gøy og passer hele familien! Anbefales!

1  Takk, janfrodeh2015
AdventureRoomsOslo, Manager på AdventureRooms Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2020

Hei Jan!

Tusen takk for en flott anmeldelse og anbefaling! Det er alltid spennende første gang man
prøver noe nytt og da er det ekstra gøy når det blir en suksess.
Hjertelig velkommen tilbake for nye spennende oppdrag.

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Passe langt, passe vanskelig og veldig morro. Yngstemann på 12 viste seg å være en reser i problemløsning

1  Takk, 797astridb

Hei Astrid!

Tusen takk for en super anmeldelse! Utrolig gøy å høre at dere likte spillet vårt så godt. Det er alltid morsomt når hele gjengen jobber godt sammen, alt fra foreldre til yngstemenn på 12.
Dere er hjertelig velkomne tilbake for nye spennende og morsomme utfordringer.

Beste hilsener AdventureRooms Oslo Team

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Spennende og kjekk opplevelse, kan anbefales bra service og innstuksjoner fra vår gamemaster Thomas

1  Takk, ToneB253

Hei Tone!

Tusen takk for en flott anmeldelse og anbefaling! Det er stas å høre at dette var en vellykket opplevelse. Thomas syntes det var veldig morsom å ha dere på besøk, og dere er hjertelig velkomne igjen for nye spennende og morsomme spill!

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Dette var kjempe gøy! Vi hadde rommet Black Queen, og her kunne alle (alder 10 til 44) bidra for å komme videre i spillet. En ting er sikkert - vi kommer tilbake for å prøve et annet rom senere.

1  Takk, annelenej2020

Hei Anne Lene!

Tusen takk for en flott anmeldelse! Målet med våre spill er først og fremst at det skal være morsomt for alle så det er veldig gøy å høre at dette passet for alle i gruppen deres uansett alder!
Vi ser frem til et nytt besøk!

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Vi feiret minstemanns 10-årsdag med en tur i Black queen-rommet. Supergøy for han, og også for de på 13,15, 22, 43 og 50 år. Deilig og svalt på en varm dag, tipp topp service og helt supert på alle måter. Veldig morsomme oppgaver!

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, kristinwillochh

Hei Kristin!

Tusen takk for en flott anmeldelse! Vi har et sterkt ønske om at alle på laget skal bli like engasjert og ha det like gøy og da er det stas å høre at det var suksess for dere. Det er selvfølgelig ekstra gøy at det ble en vellykket bursdagsopplevelse for minstemann.
Dere er hjertelig velkomne tilbake på AdventureRooms.