Kjempegøy!

Kjempegøy! Ganske så utfordrende, men utrolig morsomt 😉 Anbefales! dette skal vi gjøre flere... les mer

Anmeldt 17. oktober 2020
Ecw018
Drammen, Norge
Kjempe morsomt og bra laget.

Kjempe morsomt, spennende og utfordrende. Det var varierende oppgaver med gøyalt tema. Tiden gikk... les mer

Anmeldt 4. oktober 2020
Marthesusann

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Veldig gøy, man blir engasjert! Anbefaler til alle. Tiden går kjempe fort. Har lyst til å gjøre dette igjen.

1  Takk, hl569
AdventureRoomsOslo, Manager på AdventureRooms Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2020

Hei!

Tusen takk for en super anmeldelse! Så utrolig flott at du ble engasjert og syntes
spillet var så gøy! Det er herlig å se hvordan klokka har ulikt tempo avhengig av gøy-faktoren.
Hjertelig velkommen tilbake for flere spennende utfordringer og morsom hjernetrim.

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Morsomt og underholdende med familien. Vi prøvde mafiaspillet. Vi kommer gjerne tilbake en annen gang.

1  Takk, fredrikk461

Hei Fredrik!

Tusen takk for en flott anmeldelse! Det er stas å høre at besøket var en suksess for dere.
Dere er hjertelig velkomne tilbake for å prøve våre to andre spill hvor dere vil få samme gode opplevelser.

Beste hilsener, AdventureRooms Oslo Team!

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to voksne og to barn som ikke hadde prøvd dette før.Veldig gøy og passer hele familien! Anbefales!

1  Takk, janfrodeh2015

Hei Jan!

Tusen takk for en flott anmeldelse og anbefaling! Det er alltid spennende første gang man
prøver noe nytt og da er det ekstra gøy når det blir en suksess.
Hjertelig velkommen tilbake for nye spennende oppdrag.

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Passe langt, passe vanskelig og veldig morro. Yngstemann på 12 viste seg å være en reser i problemløsning

1  Takk, 797astridb

Hei Astrid!

Tusen takk for en super anmeldelse! Utrolig gøy å høre at dere likte spillet vårt så godt. Det er alltid morsomt når hele gjengen jobber godt sammen, alt fra foreldre til yngstemenn på 12.
Dere er hjertelig velkomne tilbake for nye spennende og morsomme utfordringer.

Beste hilsener AdventureRooms Oslo Team

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Spennende og kjekk opplevelse, kan anbefales bra service og innstuksjoner fra vår gamemaster Thomas

1  Takk, ToneB253

Hei Tone!

Tusen takk for en flott anmeldelse og anbefaling! Det er stas å høre at dette var en vellykket opplevelse. Thomas syntes det var veldig morsom å ha dere på besøk, og dere er hjertelig velkomne igjen for nye spennende og morsomme spill!