Kjempegøy!

Kjempegøy! Ganske så utfordrende, men utrolig morsomt 😉 Anbefales! dette skal vi gjøre flere... les mer

Anmeldt 17. oktober 2020
Ecw018
Drammen, Norge
Kjempe morsomt og bra laget.

Kjempe morsomt, spennende og utfordrende. Det var varierende oppgaver med gøyalt tema. Tiden gikk... les mer

Anmeldt 4. oktober 2020
Marthesusann

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Det var spennende, morsomt og til dels ganske utfordrende! Men vi klarte å redde dronningen med 7 sekunders margin. Anbefales for alle mellom 10 og 99!

1  Takk, 780_yvinds
AdventureRoomsOslo, Manager på AdventureRooms Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2020

Hei Øyvind!

Tusen takk for en flott anmeldelse og anbefaling!
Så utrolig hyggelig å høre at du fant spillet vårt morsomt og spennende! Målet vårt er å skape gode og unike spillopplevelser for alle aldre og det er supert at du sitter igjen med følelsen av at vi har lyktes med nettopp dette.
Gratulerer igjen med seieren og hjertelig velkommen tilbake for nye spennende utfordringer!

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Noe av det morsomste jeg har gjort på lenge, masse adrenalin når vi var ferdig! Anbefales på det sterkeste

1  Takk, Salzaros

Hei Jonas!

Tusen takk for en super anmeldelse og varm anbefaling!
Det er fantastisk gøy for oss å høre at dette er noe av det morsomste du har gjort. Escape room skal være utfordrende og gøy og det er herlig å høre at du fikk en masse adrenalin.
Hjertelig velkommen tilbake for flere adrenalinfylte spill.

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe hyggelige ansatte som gjør deg kjempe gira før spillet starter! Startet med Black Queen og likte det så godt at vi tok Mafia spillet spontant rett etterpå

1  Takk, mayheleng

Hei May-Helen!

Tusen takk for en super anmeldelse!

Det er fantastisk hyggelig å høre at dere fikk et slikt godt inntrykk av både våre ansatte og våre spill.
Vi elsker det når et lag tar et nytt spill på sparket. Ikke bare det, dere kom tilbake neste dag for å prøve vårt tredje spill :) Vi elsker entusiaster!
Nå må vi bygge flere spill for å invitere dere tilbake :)

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe morro perfekt for venner og sykt spennende. Kom til forventningene og mer kjempe hyggelige folk og masse kule spill

1  Takk, oscar4213
AdventureRoomsOslo, Manager på AdventureRooms Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2020

Hei Oscar!

Tusen takk for en flott anmeldelse!
Utrolig hyggelig å høre at dette stod til forventningene dine. Vårt mål er å lage kule og artige opplevelser for alle som kommer til AdventureRooms så det er veldig flott å høre at vi klarte dette også for deg og gruppen din.
Hjertelig velkommen tilbake for nye spennende spill og morsomme utfordringer.

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Tusen takk for oss. Dette var skikkelig gøy og midt i blinken for bursdagsbarnet og gjestene! Takk for bra kommunikasjon, oppfølging og en trygg og morsom opplevelse. Gruppen ble delt inn i to grupper for å konkurrere mot hverandre. Det gjorde det enda mer spennende. Takk for fine bilder. Dette blir et godt minne for livet!

2  Takk, Rumpetroll2012

Hei Rumpetroll!

Tusen hjertelig takk en super anmeldelse! Dette var veldig gøy å lese og varmet virkelig hjertene til alle som jobbet her. Vi jobber for å skape gode og minneverdige opplevelser for alle og med en bursdag er gjerne
forventningene ekstra høye.
Hjertelig velkommen tilbake for nye gode opplevelser.