Kjempegøy!

Kjempegøy! Ganske så utfordrende, men utrolig morsomt 😉 Anbefales! dette skal vi gjøre flere... les mer

Anmeldt 17. oktober 2020
Ecw018
Drammen, Norge
Kjempe morsomt og bra laget.

Kjempe morsomt, spennende og utfordrende. Det var varierende oppgaver med gøyalt tema. Tiden gikk... les mer

Anmeldt 4. oktober 2020
Marthesusann

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi prøvde Mafia Omertà, veldig morsomt og sto opp til alle forventninger. Masse skryt til Jonas, som var en fantastisk vert

1  Takk, 910ingvildg
AdventureRoomsOslo, Manager på AdventureRooms Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2020

Hei Ingvild!

Tusen takk for en flott anmeldelse og anbefaling!
Det er fantastisk hyggelig å høre at besøket deres hos oss var så vellykket! Jonas syntes det var stas å ha dere her, og dere er hjertelig velkomne tilbake for nye spennende og morsomme utfordringer!

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Denne aktiviteten anbefales på det sterkeste. Stedet supert og personalet var superflinke. Utfordrende og spennende oppgaver. Vel spent tid og penger. Vil garantert komme tilbake å prøve en ny utfordring.

1  Takk, 433kimd

Hei Kim!

Det er fantastisk moro med en slik hyggelig anmeldelse og varm anbefaling. Tusen takk! Vi prøver å skape gode og spennende opplevelser for alle som kommer til oss så det er kjempeflott å høre at det falt i smak for dere!
Hjertelig velkommen tilbake til et nytt oppdrag.

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Bra utfordringer, passer litt dårlig for fargeblinde og svaksynte, men man kan lene seg på andre medspillere

1  Takk, jonfreddyf

Hei Jon!

Tusen takk for anmeldelsen! Det er veldig hyggelig å høre at du synes utfordringene var gode. Et av de viktigste aspektene med escape room er samarbeid og lagånd så det er flott å høre at det å lene seg på andre medspillere fungerte godt for deg! Vi tar til oss tilbakemeldingen din og skal se nærmere på hvordan vi kan forbedre opplevelsen.
Hjertelig velkommen tilbake for nye spennende utfordringer.

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Spennende og varierte oppgaver, noen mer vanskelig enn andre. Var kjempegøy! Passer fint for både voksne og barn

1  Takk, Snekka73

Hei Lene!

Tusen takk for en flott anmeldelse!
Vi prøver å skape gode og unike opplevelser for både store og små så det er kjempehyggelig at du og laget ditt syntes oppgavene var varierte og spennende! Det er alltid stas for oss at deltakerne våre har det kjempegøy.
Hjertelig velkommen tilbake for nye spennende utfordringer!

Beste hilsener, Adventurerooms Oslo Team

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Bra sted. Passe vanskelig og variert og alle ble engasjerte. Kjempe hyggelig vert som sørget for en super opplevelse.

1  Takk, Lazyk123

Hei Lasse!

Takk for en super anmeldelse!
Det er utrolig hyggelig å høre at besøket var så vellykket. Hjertelig velkommen tilbake til nye spennende oppdrag og hyggelig vertskap :)