Ida U
Kløfta, Norge
Anmeldelse av Camillas Hus
5,0 av 5 boblerAnmeldt 3. des. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: desember 2018
Our lounge area on the second floor
kr 1 062
1.7 km fra Camillas Hus
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Dette er en godt bortgjemt juvel av et hotell midt i hjertet av Oslo med slottsparken like over veien og kort vei til T-bane og trikkestopp. Selve bygningen er historisk men godt vedlikehold og funksjonell, frokost serveres a la carte i en restaurant like ved siden av. Sist men ikke minst er hotellets bestyrer, Mario, ikke bare svært hjelpsom, men også veldig hyggelig! Alt i alt et fantastisk hotell på alle måter, anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Magne N
Anmeldt 21. mars 2018

Et hotell med sjarm og eventyrlig service. Vi hadde en kjempefin overnatting på Camillas hus. Rommene har himmelseng og møbler som står i stil til Cammila C tid. Ingen støy fra gaten, bare å nyte opplevelsen hotellet gir deg. Frokosten var over all forventning, service fra ende til annen.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, bjornpau
Anmeldt 23. oktober 2017

Et spennende og fascinerende hotell med kun 7 rom i en nærmere 200 år gammel historisk bygning. Rommene er alle unikt innredet. Vårt nr7 hadde et fantastisk badekar og var en del av den opprinnelige leiligheten til Camilla Collett. Hotellet ligger sentralt plassert like ved slottsparken, i et rolig og koselig strøk. Hotellet ligger innebygd mellom høye bygninger så utsikt fra rommet er det ikke. Service og personalet er fantastisk. Virkelig personlig service og tilrettelegging. Nydelig frokost etter ønske fra gjestene. Vi fikk og benytte rommet så lenge vi ville på avreise dagen. Vi anbefaler hotellet og kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Jon Magne A
Anmeldt 4. juni 2017 via mobile enheter

Høye forventninger, ble møtt og overgått...
Personlig service hyggelig betjening som strekker seg for å gjøre ditt opphold best mulig. 1 minutt å gå til slottsparken.
kun 7 rom. klassisk og moderne innredet.
sentralt og stille samtidig.
en nydelig frokost ala carte.
rett og slett ett nydelig opphold.
ønsker å komme tilbake.. anbefaler å oppleve dette.

Dato for oppholdet: juni 2017
1  Takk, kail736
Anmeldt 19. mars 2017 via mobile enheter

Særpreget hotell med unike rom i huset der Camilla Collett bodde en periode. Husene er preget og innredet for å ta oss tilbake i tid til hennes tid. Frokosten var en opplevelse i seg selv, personlig service i særklasse.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, steneb