mailvang
Oslo, Norge
Anmeldelse av Camillas Hus
5,0 av 5 boblerAnmeldt 18. juli 2020
Romtips: Ingen rom er like! Gode bilder og beskrivelser på camillashus.no
5,0 av 5 boblerRom
Double room
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
1.5 km fra Camillas Hus
Gratis Wi-Fi
Our lounge area on the second floor
kr 902
1.7 km fra Camillas Hus
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig koselig og oppmerksom betjening, stille og rolig til tross for at det er midt i sentrum, historiske omgivelser - kort oppsummert alt som skal til for noen flotte dager i Oslo. Vi ble faktisk lengere enn vi opprinnelig tenkte. Hit kommer vi helt sikkert tilbake😊

Takk, Vidarsag
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Hit kan man dra for å komme seg bort en helg. Flott rom i et meget sjarmerende hotel. Fantastisk service av vår portugisiske vert.

Pluss for en meget bra frokost. Ikke ofte man blir servert på bordet.

Anbefales for en natt eller helg.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Terje H
Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

Et sjarmerende, gammelt hus med behagelig atmosfære! Ble møtt av en svært hyggelig resepsjonist som bar kofferten min til rommet mitt og var så hyggelig at han fremskyndet frokosten en halv time neste dag, fordi jeg måtte rekke et kurs den morgenen. Frokosten var ikke ordinær, den var exlusive! Alt ble servert ved bordet, etter ønske og som a la carte!
I tillegg hadde jeg bestilt enkeltrom, men fikk oppgradert det til et dobbeltrom til samme pris!
Dette var en flott opplevelse!

Dato for oppholdet: september 2019
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, 186monicaj
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Flott hotell med meget god service i alle ledd. Frokosten ble servert direkte ved bordet ditt og smakte meget godt. Rolig atmosfære på hotellet og ikke noe støy fra gatene rundt. Hotellet ligger sentralt til, kun en kort rusletur gjennom slottsparken når man kommer fra Nationaltheatret.
Hit kommer vi garantert tilbake.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 97idau
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Dette er en godt bortgjemt juvel av et hotell midt i hjertet av Oslo med slottsparken like over veien og kort vei til T-bane og trikkestopp. Selve bygningen er historisk men godt vedlikehold og funksjonell, frokost serveres a la carte i en restaurant like ved siden av. Sist men ikke minst er hotellets bestyrer, Mario, ikke bare svært hjelpsom, men også veldig hyggelig! Alt i alt et fantastisk hotell på alle måter, anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Magne N