“Anbefales”
Anmeldelse av The Indus Majorstuen

The Indus Majorstuen
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk mat, god service og behagelig atmosfære Absolutt verdt et besøk og vi kommer definitivt tilbake!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Irini Polychron... R

Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Definitivt Oslos beste indisk, vilt godt!! Og topp service, stemning og atmosfære. Hit kommer vi igjen!

Takk, marith
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig indisk restaurant med bennelig og service mindre betjening. En av de bedre indiske i byen. Anbefales.

Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 30. oktober 2018

Vi hadde besøk av venner utenbysfra og møtte opp seks personer på The Indus lørdag kveld. Bord hadde vi bestilt tre dager tidligere og fått epostbekreftelse på. Da vi kom dit var bordet ikke ledig, det hadde de gitt til noen andre. De kunne ikke si noe om når noe kom til å bli ledig, og stemninga ble skikkelig kjip. Vi ble stående og vente i inngangen, klemt mellom middagsgjester og kelnere som hastet forbi med mat. Kelnerne unvek med blikket, og ingen kunne svare på spørsmål. Det var tydelig at de ikke hadde kontroll på booking i det hele tatt. Etter 30 minutter stående i døråpningen sa en av følget fra om at det ikke går an å behandle gjester på denne måten, og krevde at de ordnet opp.
Etter ytterligere ti minutt fikk de flyttet rundt på gjester og frigjort et bord til oss. Vi fikk bestillt og drikke kom på bordet, men så ble det stille. Vi ventet 55 min før maten kom, og det var ingen papadums eller chutney i ventetiden. Maten var veldig ujevn. Min paneergryte var god, og medium styrke rev godt i halsen. Min venninnes kylling tikka masala var også bestilt med medium styrke men smakte ikke som den inneholdt chili i det hele tatt, og var stappfull av fløte. Veldig flat i smaken, og dessuten lunken. Samme styrkeforvirring også i flere av rettene. Nanbrød hadde vi og bestilt, noen med nøtter/frukt og noen vanlige uten noe. Isteden fikk vi fire nan med hvitløk. Da orka vi ikke si fra. Da vi betalte fikk vi en drikke per pers samt nanbrødet gratis som plaster på såret for ventetiden, og en av kelnerne som tross alt var hyggelig beklaget veldig. Men totalt sett var vårt inntrykk dårlig. Skuffende og uprofesjonelt håndtert.

2  Takk, Sisoll
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Beste indiske restauranten i Oslo! Det aller beste var servicen: Veldig hyggelig og flink servitør som alltid passet på at vi hadde det vi trengte (og holdt fatene med tøyservietter når han dekket på - stilig!). Alt var veldig lekkert og ordentlig både det som var på bordet (dekktøy og mat) og rundt oss. Superkoselig og lunt interiør i herlige farger. Nydelig mat og vi ble gode og mette av hovedretten. Nanbrødet med tørket frukt og nøtter var magisk (og duftet skikkelig godt når det kom nystekt på bordet)! Kommer tilbake snart igjen. :)

Takk, 370maritl

Reisende som så på The Indus Majorstuen, så også på

Har du vært i The Indus Majorstuen? Del dine erfaringer!