“Bestiller ikke igjen”
Anmeldelse av The Indus Majorstuen

The Indus Majorstuen
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Takeaway. Bestilte mild. Maten var langt ifra mild, dessuten var den kald. Bestilte en kyllingrett og ser ikke ut som filet i allefall. Dessverre for sterkt til at jeg klarte å spise mer enn et par gafler. Blir ikke å bestille igjen.

Takk, goodfoodie00

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Oppsøkte The Indus sammen med min kone. God mat, god service fra hyggelig betjening til hyggelige priser i trivelige lokaler. Jeg kjøpte lam, mens kona kjøpte en kyllingrett. Vi var begge godt fornøyde. Ble anbefalt en DOCG-vin. Den ble hentet fra et vinskap og helt fortreffelig temperert. Helhetsinntrykket er bra, og vi tar gjerne en ny tur til The Indus.

Takk, LeifG92
Anmeldt 20. juli 2021

Utrolig god mat, hyggelig betjening og flott lokale. The Indus er like godt hver gang, både som takeaway og i resturant. Det eneste er at det er litt for store porsjoner, så vi klarer ikke å spise opp alt. Anbefales på det sterkeste!

Takk, theakjerstine
Anmeldt 27. februar 2021 via mobile enheter

Etter min mening en av de beste i byen. Spiste chicken garlic tikka, pepper chocjen masala og chicken tikka masala. Og salat. Alt var prima og fint presentert. Fine lokaler også. Nan-brødene var delt i fire og mindre luftige enn jeg har hatt andre steder, men gode likevel.

Ikke billig, men ok. Ca. 250 kr for en rett og 49 for en brus.

Dato for besøk: februar 2021
2  Takk, bjorska
Anmeldt 11. februar 2021

Maten ble satt på bordet uten videre introduksjon. Måtte selv finne ut hvilken rett som tilhørte hvem. Vi hadde med en 1,5 åring, som fikk egen rett fra barnemenyen. Underveis har det blitt sølt mat (kylling og ris) fra ungen ned på teppet. Vi oppdager ikke dette før servitøren kommer med kost og brett.

Jeg følte meg selvfølgelig brydd, og beklaget, men servitøren sa ingenting. Hun mumlet bare noe om "carpet". Hun fikk opp det meste, men det lå noen riskorn igjen. Jeg skjønte hun ikke var fornøyd før hun fikk opp alt. Så jeg flyttet rundt på stolen og hjalp til med å plukke opp riskorn til det ikke lå en smule igjen.

Da vi hadde betalt, og bare rukket og reise oss opp, kommer servitøren med en annen mann ut, hun skulle tydelig vise mannen hvor ungen hadde sølt. Det var virkelig ingen flekker å se, og det hele føltes veldig ubehagelig. Tror mannen skjønte vi følte oss brydd, og han klarte ihvertfall spørre om vi var fornøyd, og om vi likte maten.

Maten var i utgangspunktet god, men ingenting smaker godt når man sitter med en vond klump i magen.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, loffenyo

Reisende som så på The Indus Majorstuen, så også på

Har du vært i The Indus Majorstuen? Del dine erfaringer!