“Styr unna”
Anmeldelse av The Indus Majorstuen

The Indus Majorstuen
Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Fin beliggenhet, bra lokaler. Vi var tre venner som besøkte i september 2021. Menyen og maten er helt OK, men nivået på maten ligger godt under andre indiske, slik som Jewel of India og Village Tandoori. Desserten til to av oss var til å gråte eller le av.

Servicen var ekstremt lite profesjonell. Kelnerne visste nesten ingen ting om maten eller om vin, og svært sjeldent de kom innom bordet

Takk, Kurtgregor

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Takeaway. Bestilte mild. Maten var langt ifra mild, dessuten var den kald. Bestilte en kyllingrett og ser ikke ut som filet i allefall. Dessverre for sterkt til at jeg klarte å spise mer enn et par gafler. Blir ikke å bestille igjen.

Takk, goodfoodie00
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Oppsøkte The Indus sammen med min kone. God mat, god service fra hyggelig betjening til hyggelige priser i trivelige lokaler. Jeg kjøpte lam, mens kona kjøpte en kyllingrett. Vi var begge godt fornøyde. Ble anbefalt en DOCG-vin. Den ble hentet fra et vinskap og helt fortreffelig temperert. Helhetsinntrykket er bra, og vi tar gjerne en ny tur til The Indus.

Takk, LeifG92
Anmeldt 20. juli 2021

Utrolig god mat, hyggelig betjening og flott lokale. The Indus er like godt hver gang, både som takeaway og i resturant. Det eneste er at det er litt for store porsjoner, så vi klarer ikke å spise opp alt. Anbefales på det sterkeste!

Takk, theakjerstine
Anmeldt 27. februar 2021 via mobile enheter

Etter min mening en av de beste i byen. Spiste chicken garlic tikka, pepper chocjen masala og chicken tikka masala. Og salat. Alt var prima og fint presentert. Fine lokaler også. Nan-brødene var delt i fire og mindre luftige enn jeg har hatt andre steder, men gode likevel.

Ikke billig, men ok. Ca. 250 kr for en rett og 49 for en brus.

Dato for besøk: februar 2021
2  Takk, bjorska

Reisende som så på The Indus Majorstuen, så også på

Har du vært i The Indus Majorstuen? Del dine erfaringer!