Ulike måter å oppleve Frogner Park på
Anmeldt 12. august 2019

Var på tur i parken med datter og to barnebarn, jenter på 7 år, og vi storkoste oss alle, både med alle skulpturene, parkanlegget og selvsagt alle turistene. Hele anlegget er imponerende, nesten kry over å være norsk i den settingen.Jentene satte stor pris på lekeparken etterpå. Jeg for min del, måtte også innom toalettet. køen der vokste og vokste i påvente av at renholder skulle bli ferdig. så ble dørene åpnet, og inngangssummen på kr. 15,- syntes jeg var i drøyeste laget. Da var jeg ikke lenger så kry over å være norsk!

Takk, gunvoro361
Anmeldt 12. august 2019

En park du bare MÅ innom. Fantastisk skue. Bruk god tid når du skal hit. Enkelt med trikk fra setrum. Stopper rett utenfor.

Takk, Stein P
Anmeldt 6. august 2019

Turist i egen by eb sommer-søndag. Masse turister i parken og hyggelig å se at Oslo og Frognerparken er populær. Har ikke vært her på flere år, men bør bli oftere. En herlig park å vandre rundt i og studere alle Vigeland-skulpturene som er en uendelig mengde detaljer

Takk, Runar N
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

På en vakker julidag tok vi med våre amerikanske gjester på pick-nick i Frognerparken. Vakkert omkranset av flotte skulpturer, blomster og trær. Parken er en fantastisk oase og utmerket sted for å slappe av, gå tur, nyte de vakte skulpturene og spise et deilig måltid fra medbrakt grill eller, som oss, sushi. Parken er et must for alle som besøker Oslo.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, henningsol
Anmeldt 2. juli 2019 via mobile enheter

Frognerparken er et stort parkområde med mange statuer i stein og smijern, alle laget av samme kunstner. Den enorme monolitten med mennesket stablet oppå hverandre rager høyest i parken. Mange synes den lille figuren «sinnataggen» et mest sjarmerende. Sett av to - tre timer til en avslappende tur.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, Kjeros