“Meget skuffende.”

Kaffebrenneriet
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 19. desember 2018

På Lambertseter Senter ble det annonsert at Kaffebrenneriet skulle komme i Dolly Dimples forlatte lokaler. Det gledet jeg og mine kaffevenner seg til. Vi kunne, dessverre, ikke være der på selve åpnings dagen, men dagen etter stilte vi opp med forventninger til god kaffe og noe å bite i til.

Det ble en nedtur. Kaffen (julekaffe) var tynn og så godt som smakløs. Vi så quiche i disken og tenkte, ja, det blir godt. Men. Da vi bestilte det ble vi forundret for den ble ikke varmet opp. Til svar da vi spurte hvorfor sa betjeningen "den er spesial laget til å serveres kald" (?!) Vi valgte baquetter i stedet. hmm men det ble en skikkelig nedtur. Baquettene var seige og harde. Tydelig ikke dags ferske. Rimelig gode, sterke tenner kunne ikke bite gjennom dem.

I dag ga jeg Kaffebrenneriet en ny sjanse. Kaffen (julekaffe) var god. Med baqutte opplevelsen i frisk minne valgte jeg bananbrød. Men bananbrød skiven var tørr og med tørket skorpe på den ene siden. Igjen tydelig ikke fersk vare eller oppbevart på en skikkelig måte.

Dette var dårlig Kaffebrenneriet! Tror nok det blir lenge til jeg tar en kaffe pause hos dere igjen. Og det er meget trist. For jeg trodde bedre om dere.

God og snarlig bedring ønsker jeg dere.

Takk, Mona R

Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Bestilte kviche og har bedt om at den blir oppvarmet, etter betalingen - ble det meg fortalt , at de ikke varmer opp paien og at den smaker mye bedre kaldt! Værste jeg har spist!

Dato for besøk: august 2018
Takk, mr950
Anmeldt 3. januar 2018 via mobile enheter

Stakk innom en tur før jeg skulle på Nasjonalgalleriet som er rett over gaten. Det var nydelig mat(anbefaler club sandwich og varm sjokolade). Så koselig å sitte og lese avisen, studere eller møte venner.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, gunnkristineb
Anmeldt 4. juli 2017

Var deilig kaffe, cappecino m/krem, varm sjokolade, kaker og baguetter.
Hyggelig sted. Tar gjerne turen tilbake der. Å så isen da, prima!!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, haraldagnarh
Anmeldt 7. juni 2017 via mobile enheter

Stoppa for å vente på noen ungdommer. Og hva var vel bedre enn å ta med seg en bok og bestille seg kaffe og kake. Ble en trivelig halvtime i god atmosfære med ei god bok.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, 242idarn

Reisende som så på Kaffebrenneriet, så også på

Har du vært i Kaffebrenneriet? Del dine erfaringer!