“Gode og spennende smaker”

Rent Mel Bakeri & Pizzeria
Beskrivelse: RENT MEL er et økologisk bakeri & pizzeria som har fokus på å produsere håndlagde surdeigsbrød, søte bakervarer, kaker og pizza med norske råvarer. RENT MEL har også et utvalg av økologiske viner, øl og kaffe! Vårt mål er å gi deg gode matopplevelser gjort på de beste råvarene fra Norge.
Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

Var her med 12 personer. Utrolig spennende smaker. God sprø bunn. Ingen like smaker selv om vi fikk 10 forskjellige pizzaer. Hit skal jeg igjen.

Takk, Kjell-Oddvar M

Anmeldt 19. mars 2018

Kjøpte ett rundstykke av typen "Stavanger". 85,- kroner for ett rundtstykke som sansynligvis var laget for 2 eller flere dager siden er alt for dårlig. Tomatene var vassne og agurken tørr, det lille som var av skinke hadde tørre kanter.
Anbefales ikke!

Takk, Anders G
Anmeldt 16. mars 2018 via mobile enheter

Bestilte to pizzaer og begge var veldig bra! Begge pizzaene hadde unike smaker, kyllingpizza med eple og den andre med karamellisert løk og potet! Ikke dumt, om enn noe for mye ost på den «craig whitson» pizzaen men veldig bra! Spennende drikke til, og grei rabatt siden vi bodde på huset!

Kommer gjerne igjen!

Takk, Mtangeraas
Anmeldt 12. mars 2018

Vi var to stykker som spiste lunsj, en salat og en cæsar sandwich.
Salaten med osten var veldig god og cæsar sandwichen var også svært smakfull og god. sandwichen hadde kanskje litt for mye saus, men i det store og det hele mye mat og gode smaker! Anbefales!

Takk, Pinglebakk
Anmeldt 11. februar 2018 via mobile enheter

Rent Mel framstår som en plass der det ligger nøye overveielser bak hvert fyll på pizzaen, eller hver skive av pålegg, eller melet de bruker. At ost fra et bydelsysteri i Stavanger finner veien til en pizza på den andre siden av fjellet er et eksempel på at svært lite, om noe, er overlatt til tilfeldigheter hos Rent Mel. Denne tilnærmingen blir tydelig i hver munnfull. Råvarene blir til smakskombinasjoner med nyanser masseproduserte sløvheter neppe aldri matche. En pizza hos Rent Mel er rett og slett interessant, og veldig god.

Takk, Øivind G

Reisende som så på Rent Mel Bakeri & Pizzeria, så også på

Har du vært i Rent Mel Bakeri & Pizzeria? Del dine erfaringer!